anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Hoi , ik heb een vraag. Ik heb laatst deze kast aangeschaft mooi ding maar heb 1 vraag. Kan ik er voor 1 casefan monteren? (aan de voorkant) (Die dus de koele lucht inblaast) Dan moet ik volgens mij de voorkant van mijn kast eraf halen maar weet neit of dit kan. Kan iemand mij dit vertellen ? Of dat kan bij de Xenon XB? Alvast Bedankt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Jep, dan moet je je voorkant eraf halen, je moet voorin je kast die zwarte dingen in knijpen met een tangetje en zelf doe ik 't dan nog ff met een platte schroevendraaier :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Dank voor je antwoord. Ik ben alleen bang , dat ik dalijk de leds eruit trek oid,, en dan start ie niet meer op. Of kan er weinig foutgaan? Edit : welke zwarte dingen bedoel je eigenlijk ? :oops: die soort luchtgaatjes voor? oid? of gewoon de voorkant eraf trekken via de zijkant? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Kan weinig fout gaan hoor, leds zitten aan een lang draadje en de kast is stevig(voor sweex dan :P) genoeg. [edit] ik bedoel die zwarte buisjes die voorin zitten waarmee de voorkant vast zit :P [/edit] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Bedankt!.. Ik denk wel dat het gaat lukken Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 duke die leds zijn niet nodig, je start een mobo nog met een schroevendraaier :wink: dus dan kan ie zelfs zonder powerknop Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.