anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 wie weet welke toets voor de bios is bij een pakard bell pc? wnt als ik Del F10 enzo probeer ben ik te laat omdat scherm maar 2 sec verschijnt met maar 3 regels klopt dat . ben totaal onbeklent met packard bell maar heb bij iemand w2k pro ginstalt maar die strt niet meer op. dus ik wil in bios cd rom booten aanzetten om zo Wxp te installeren. weet iemand die button? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb hier een PC pc staan, hier is het toch DEL... :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Zit er geen handleiding bij zo'n Packard Bell dan? Probeer ook 's F1 of F2. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 hoe oud is de pc sommige hebben op het moederbord een jumper die je moet verwijderen / blokkeren de del knop Win2k Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Del F1 F2 F10 Ctrl-Alt-Esc Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 En mocht dit allemaal niet lukken, probeer dat een opstartdiskette aan te maken met cd ondersteuning. Volgens mij moet je dan ook windows XP kunnen installeren. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.