anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Delen Geplaatst: 20 juli 2004 mijn oude computer herkent mijn nieuwe harde schijf niet ook de schijf welke er van te voren in zat kent hij niet meer nadat ik er killdisk erover heb laten gaan mijn oude computer is een pentium 2 450 mhz Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 als je een hdisk koopt en in je pc wil inbouwen. dan moet je eerst met fdisk partitie maken en dan formateren. dan pas het os er op zetten Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 Boot eens met een bootflop. Dan fdisk starten en kijken of je hem kunt zien en partitioneren. Ik neem ten minte aan dat ie wel gezien wordt in het bios lijstje bij het opstarten? http://wwww.bootdisk.com/ Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 Via pb: de harddisk wordt niet gezien, geeft NONE aan. Dat klinkt niet goed. Kijk eens of je in het bios de harddisk kunt laten detecteren. Je kunt nog controleren of de kabels/stekkers wel goed vast zitten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 [quote:561493c8be="gerben"] Dat klinkt niet goed. Kijk eens of je in het bios de harddisk kunt laten detecteren. Je kunt nog controleren of de kabels/stekkers wel goed vast zitten.[/quote:561493c8be] [voor n00bs] en de jumpers?[/voor n00bs] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2004 en anders even gegevens posten van je moederbord. want ik denk dat als je een 200 GB HD aan een P2 450 mhz hangt je 9 van de 10 keer er geen HD detectie plaats vindt. misschien je bios flashen als laatste redmiddel Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.