anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik heb gisteren een asus k7v600 mobo gekocht. Echter krijg ik de gb lan functie nog steeds niet aan de praat verder werkt alles goed ik heb de via 4 in1 drivers geinstalleerd maar de nic wordt niet herkend en staat ook niet in mijn hardware lijst, zijn er mensen bekend met dit probleem? onboard lan staat ingesteld in de bios en ik heb de laatste biosupdate op dit moment doe ik heb met een nic pci kaartje die ik uit een andere pc getrokken heb, maar ik wil toch graag de onboard lan functie werkend zien. Dit is mijn setup: amd athlon xp2200+ asus k7v600 256mb pc 2100 seagate barracuda 7200.7 80gb sata creative audigy platinum ati radeon 9200se 128mb Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik neem aan dat de nic drivers niet in de 4 in 1 zitten, dus dan moet je even op de bijgeleverde cd kijken of op de asus site. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik neem alleen aan dat windows die 3com gblan nic toch eerst moet herkennen, want ik kan em niet vinden in de hardware lijst en nieuwe hardware vind ie ook niet Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Dit hoeft niet persee. (schrijf je dat zo? :wink: ) Sommige dingen worden alleen gevonden door het installatie programma van de drivers. Als ie in de bios ingeschakeld is kan je gewoon proberen de drivers te installeren. Lukt dat niet, dan ga je terug naar de winkel voor RMA. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 nou dan ga ik deze week wel weer terug, zucht... want ik krijg die kaart echt niet aan de praat:( Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Wacht even (denk ik), misschien dat je nog even de reacties van anderen moet afwachten, ik kan natuurlijk ook iets over het hoofd zien. (we blijven mensen) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 ik kan em pas vrijdag wegbrengen dus, dan kan ik nog ff reacties afwachten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 Volgens mij herkent Windows XP (ik neem aan dat je die hebt) standaart geen GB lan, je moet Windows updaten via Windows Update of de site van Microsoft. Kan ook zijn dat hij em wel ondersteund vanaf SP1, maar dat weet ik niet Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 Heb je wel gecontroleerd of de on-board LAN in de BIOS op enabled staat? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.