anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Hoi people Op mijn [b:7149a391ed]Soltek SL-77KVB [/b:7149a391ed] moederbord heb ik een 2e handse processor gekocht. Het is een [b:7149a391ed]AMD Ahtlon K7 700 Mhz[/b:7149a391ed]. Nu heb ik 300w voeding erop aangesloten, geheugen, hard disk etc heb ik ook aangesloten. Nu is mijn vraag als het moederbord niet goed is, kunnen de rest van de onderdelen kapot gaan zodat ik niets meer heb? Wat kunnen jullie me aanraden te doen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Ze kunnen niet kapot gaan (correct me if I'm wrong..) Maar waarom deze vraag? :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Ehh, ik heb wel eens een mobo gehad dat mn hardeschijf opblies. Maar daar was ik pas na 3 hardeschijven achter :wink: Wat ik zo lees is dat mobo niet nieuw, dus concludeer ik dat het werkt. Geen probleem dus. Gewoon testen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Deze vraag is omdat ik in eerste instantie een moederbord had maar toen een kast kocht waar dit moederbord in zat. de andere processor was niet aan te komen, toen kwam ik deze processor tegen en heb m gekocht zonder t moederbord te testen.... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 lijkt me van niet of je zou zo'n sluiting moeten hebben dat de vonken overslaan :lol: Succes met de PC Groet :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.