anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Delen Geplaatst: 24 juni 2004 kan ik mijn 2.6 ghz processor uit een dell comp overzetten op een asus p4p800 mobo??? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Welkom op het forum, Lijkt me in eerste instantie wel. Ik neem aan dat dat een gewone pentium 4 is, dus geen probleem. Maar komt er in je dell kast een nieuw asus moederbord of gaat de processor in een andere verder complete kast? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 ik ga een niewe kast kopen en een nieuwe mobo, daarnaast koop ik ook nog een radeon 9800 vga want de dell 2400 heeft geen agp slot in zijn mobo en dat is k*t :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Als je gewoon een mobo koopt die zelfde type CPU kan hebben als je oude is het geen probleem. Nieuwe kast, vind je de oude niet mooi? Timo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Het is een Dell-kast, vaak niet compatible met een normaal moederbord. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Zijn die zo afwijkend dan? Nooit geweten... Timo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 zo mooi zijn die dellkasten ook weer niet... hoe kun je zien dattie de zelfde cpu kan hebben? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Ik heb zelf ook een dell en bij mij kun je gewoon de cpu ervan af halen en op een ander mobo zetten. Zie voor het hoe en wat de handleiding van je pc. De dell kast is niet compatibel door zn rare I/O aansluitingen en je krijgt de pc niet aan de praat als je er een ander mobo inzet. Enne zo lelijk is die dell kast nou ook weer niet, tenminste beter dan die bakken van compaq oid. 8) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 jah compaq is egt het ergst! :P 8) :) :lol: mar ik denk dat ik liever een aopen kast heb :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2004 Dell kasten/ moederborden zitten anders gemonteerd. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2004 hey furbykiller, ik zie toch dat je hier ff moest kijken, Maar als je op het advies van die andere mensen hier afgaat moet je anders geen nieuwe pc kopen maar gewoon aan je ouders vragen of ze de dingen kopen die je nodig heb want dat scheelt ze heel wat geld...!! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.