anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Hallo, Ik ben van plan om mijn Celeronprocessor te vervangen door een pentium 4. Maar nu is mijn vraag, kan ik deze gewoon omwisselen en pakt ie die dan meteen. Of moet ik windows opnieuw installeren? Ik heb destijds mijn moederbord wel vervangen en toen moest ik wel alles opnieuw installeren dus vandaar deze vraag. Alvast bedankt iedereen. :D Ps. Offtopic: Supergoed forum met nog betere antwoorden :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Ook supersimpele antwoorden: Nee. De processor zal meteen werken (nadat de bios goed is ingesteld natuurlijk). Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Moet ik de bios zelf instellen of gebeurd dit automatisch? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Waarschijnlijk gaat dit automatisch, als dit niet zo is zul je alleen de FSB (Front Side Bus) in moeten stellen. Afhankelijk van de gebruikte P4 is dit 133Mhz (533Mhz Quad pumped), of 200Mhz (800Mhz Quad pumped). Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2004 Je zegt dat je laatst je moederbord vervangen hebt, dan staat er vast wel in de handleiding welke processors dit moederbord ondersteund. En anders had je ook gewoon kunnen kijken op de site van de fabrikant. :-? En je hoeft windows niet opnieuw te installeren. :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2004 Wel als je een P4 met HT erop plakt! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.