anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Wat is zo`n beetje het maximum wat je met een P4 2,66 Mhz en een Fsb van 133(x4) kan doen, zijn er mobo`s waarop de Fsb zonder problemen met AGP en PCI wat omhoog kan ? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 De fsb van pci en agp gaat bij elk moederbord omhoog waar je de fsb verhoogt en je de agp en pci niet lockt. Het locken van deze snelheid is wel aan te raden omdat je videokaart of geluidskaart het niet fijn vinden als de fsb verhoogt worden. :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Als je een mobo hebt met fsb 800 (4x200) ondersteuning dan zit er dus voor die snelheid een goede deler. Maar dan moet je processor natuurlijk wel op zo'n snelheid willen lopen :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2004 Ik zit hier nu een goeie 11000 KM bij die bak vandaan waarover ik het heb maar elders op dit forum kwam ik de term Quad pumped tegen en nu staat me bij dat het mobo wat er nu inzit dit niet ondersteund en / of de processor dit niet doet I 2,66 !? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2004 Quad pumped is dat de fsb x 4 de effectieve snelheid voor comminucatie met de processor is. (dacht ik) Je ziet b.v. heel vaak: Pentium 4 met 800 mhz fsb, dat is dan dus eigenlijk gewoon 200 mhz. Waarschijnlijk ondersteund dit moederbord en processor het wel, maar dan op 133 mhz. (dus 533) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.