anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Hallo, Ik heb een zeer dringende vraag. Ik heb namelijk net een nieuwe Fx5700 met 256mb geheugen en 475mhz GPU.. Maar nou past hij niet op het desbetreffende ASUS moederboard. Welk systeem ik ook installeer. Elke keer gaat het fout bij het installeren van de Nforce drivers. Dan kan ik opeens tekenen op mijn beeldscherm met mijn cursor, en lijkt het net of het beeld kapot is. Als ik dan weer over schakel op de onboard videokaart, gaat alles weer goed. Ik heb de videokaart nu in een MSI Kt6 Delta, en daar vertoont hij geen enkel gebrek, alleen ik zou hem toch graag in het ASUS boardje willen zien werken. Alvast Bedankt, Eelke Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 als je de videokaart in dat mobo zet . dan moet er een led bransen . als dat rood is dan kan het mobo de kaart niet aan . wel als die ledgroen is . Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Hmm.. ik weet niet of er van die ledjes op de ASUS zitten.. wel op de MSI.. maar daar had ik het niet over.. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Is het niet zo dat je de onboard GPU moet disablen? :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 [quote:6e03c1c584="jayday"]Is het niet zo dat je de onboard GPU moet disablen? :-?[/quote:6e03c1c584] ook dat. tussen de pci bussen zitten twee led's. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Je moet inderdaad de onboard grafische kaart eerst uitzetten. Dat doe je in het BIOS (meestal delete drukken bij het opstarten). In de handleiding van je moederbord kun je vinden waar het precies staat. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Mmm.. dat heb ik helaas al lang geprobeerd en het werkte niet.. en ik ben niet zo stom om mijn moederboard gpu niet uit te zetten.. Maaru, ik wacht wel op nieuwe oplossingen... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Zet functies als primary vga buffer en dat soort dingen eens uit. Werkt het dan, zet die functies dan eens een voor een aan. Dan weet je de boosdoener. Was bij mij ook de oplossing met een radeon 7000. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 hoeveel volt is die FX5700 ?? Dit is heel belangrijk volgens mij bij dit bordje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.