anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Delen Geplaatst: 29 mei 2004 hoi vraag ik heb nu een nieuw moederbord een abit IC7-MAX3 en ik heb daar nu 2 HDD in raid0 gezet in bios maar als ik kijk bij dezen computer maar dan staan ie er niet tussen maar als ik weer kijk bij apparaatbeheer en dan in schijfstanions daar staat sil RAID0 set 0 SCSI Disk als goed is hij dat maar hoe krijg ik hem aan de gang ps pc loopt op Window Xp Pro vast bedankt CYRAX Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Stel je vraag alsjeblieft op een duidelijke manier... dus niet zonder komma's en punten :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Partitioneren en formatteren, je systeem ziet de hardware wel, maar zonder een bestandssysteem kun je er niks mee. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Moet je dan niet bij computerbeheer -> Schijfbeheer de raid array toevoegen/inlezen? En anders gewoon alles formateren en partitioneren en xp er opnieuw opzetten, dan vindt ie em wel. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 maar waarom zie ik hem niet in [b:7e9b88d718]dezen computer [/b:7e9b88d718]wand nu kan ik niks er op zetten op die HDD wand hij staat daar niet tusssen alleen de HDD waar Window Xp op staat. edit: en als ik ze uit raid haal dan staat er in apparaatbeheer>schijfstation 3 HDD 1x mijn windows HDD en 2x maxtor HDD dus windows zie ze wel maar toch kan ik er niet zien bij dezen computer raar wat doe ik nu verkeert . Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 Dus je hebt 3 hdd's? 1 met win en de andere 2 in een raid array? Wat ik al eerder zei, je moet ze bij Computerbeheer -> Schijfbeheer (dacht ik) toevoegen. Hierover stond ook wat in het afgelopen decembernummer van C!T. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 met rechtermuisknop op [deze computer] klikken, -> beheren kiezen ->schijfbeheer kiezen. als het goed is zie je daar je raid-array tussenstaan, -> rechtermuisknop array aanklikken -> formatteren Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 :D :D hij doet het nu :D :D bedankt allen maal voor de hulp Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.