anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Mensen, ik heb een Dell PC, al wat ouder typetje waarin ik een extra hd in wil bouwen, maar nu zag ik dat daar geen extra ruimte voor is, maw geen extra bay waar je m in kan schuiven. Hoe las ik dit op? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 op de bodem neerleggen ? met een hardeschijfsteun in een 5,25inch bay bouwen ? vasthangen onder de 3,25inch bay met tierips of touw of elastiek ? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 :-? hum....dat lijkt me een niet zo fraaie oplossing. De plek van de orginele schijf is al op de bodem en verder is er geen ruimte eigenlijk, 5.25 wordt al in gebruik genomen door een brander. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Nee, die optie valt voor mij af, ik wil m gewoon intern hebben, maar t moet wel op een redelijke nette manier kunnen. Niemand ervaring met zo'n Dell-etje ( :lol: ) waarin m.i. slechts 1 hd in kan ? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Kijk, als er echt geen ruimte is, kan je moeilijk er toch 1 in doen. Dus ergens los in de kast leggen en dan vastbinden of zo is de enigste oplossing, of dus een externe. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 je zult even moeten inproviseren, maar op de bodem leggen is niet erg hoor, of anders iets maken dat hij boven de huidige komt te hangen ofzo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Okay jongens, ik ga dan maar eens een beetje creatief knutselen denk ik. Bedankt voor t meedenken! :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Zorg er dus wel voor dat ie niet zomaar kan schuiven en dat de printplaat aan de onderkant niet kortsluit. Mooiste is ook dat je een beetje rekenig houdt met trillingen, dus b.v. op rubber leggen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Daar had ik al rekening mee gehouden, maar bedankt t je t nog ff meldt :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 gewoon je floppy eruit roppe 8) geef anders eens een foto / plaatje van je case ?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Kan nu geen fotootje maken, zit op mn werk :evil: Maaaaar, morgen :D ben ik lekker vrij en dan zal ik er eentje maken en ff posten (als dat me lukt) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Noepzor, pb me ff je mail adres, dan stuur ik m wel ff met mail :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 Is je huidige hdd vervangen voor een grotere een optie? peace Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 je kan m ook aan sileconen draden hangen... Is trouwens ook erg creatief vind ik zelf.. :wink: zie het grote casemod topic deel 2 meen ik.. Succes! :P Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.