anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Ik heb dit moederbord vandaag gekocht, en in combinatie met een ATI Radeon 9600 RO, en een AMD Athlon 2500+ in een kast gedaan. Er zat nog een of ander handig dingetje bij, waarmee je problemen zou kunnen oplossen, genaamd: D-Bracket. Toen ik de computer opstartte, waren alle 4 de lichtjes van die bracket rood. In het boekje staat dit daarover: System Power ON - The D-LED will hang here if the processor is dammaged or not installed properly IK heb de processor toen op mijn oude Gigabyte moederbord gedaan, en toen werkte hij gewoon. Wat kan het probleem zijn? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 eff naar de pcboer op de hoek voor (garantie)remplace Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Waarschijnlijk is het mobo kapot. Als er vier rode lampjes branden kan dit namelijk ook betekenen dat je mobo kapot is, ook al staat dit niet in de handleiding. Het is meerdere mensen hier op het forum al gebeurd. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.