Ga naar inhoud

Hoe maak ik een Toshiba 4000CDS laptop open?


Aanbevolen berichten

Ik heb een oude Toshiba 4000CDS laptop. Nu is daarvan hoogstwaarschijnlijk de hoofdfan (die achterin de kast) vastgelopen, maar als ik dat moet repararen kost dat al gauw € 125 + de autokosten van brengen en halen. Dus zelf de schroevendraaier gepakt. Aan de onder- en bovenkant alle schroeven los gedraaid (ook die onder de batterij, het keyboard en de harde schijf), maar ik kan alleen de voor en achter kant een paar millimeter loskrijgen, maar in het midden zit alles nog muurvast. Heeft iemand enig idee hoe ik die kast open kan krijgen? Ik heb inmiddels al begrepen dat zo ongeveer alles eruit moet voordat ik die fan kan vervangen. Alvast bedankt, -Kees
Link naar reactie
[quote:0f321d21f1="Kees Schelling"]Ik heb een oude Toshiba 4000CDS laptop. Nu is daarvan hoogstwaarschijnlijk de hoofdfan (die achterin de kast) vastgelopen, maar als ik dat moet repararen kost dat al gauw € 125 + de autokosten van brengen en halen. Dus zelf de schroevendraaier gepakt. Aan de onder- en bovenkant alle schroeven los gedraaid (ook die onder de batterij, het keyboard en de harde schijf), maar ik kan alleen de voor en achter kant een paar millimeter loskrijgen, maar in het midden zit alles nog muurvast. Heeft iemand enig idee hoe ik die kast open kan krijgen? Ik heb inmiddels al begrepen dat zo ongeveer alles eruit moet voordat ik die fan kan vervangen. Alvast bedankt, -Kees[/quote:0f321d21f1] Met een schroevendraaier ertussen wringen? mischien blokkeerd de toesen het, haal de toetsen is los met een schroevendraaier Echt weer een zunige hollander :lol:
Link naar reactie
Als ik wist dat er alleen wat klemde zou ik wel wat geweld (schroevendraaier) durven gebruiken, maar bijna altijd bestaat het resultaat dan alleen maar uit beschadigingen (als het daar al bij blijft). Het toetsenbordje is geheel uitneembaar, dus daar kan het niet aan liggen. -Kees
Link naar reactie
Het toetsenbord ligt er al helemaal uit - zit er los ingeklemd. Heb zelfs al achterop onder de stickers gekeken, maar ik kan geen schroeven meer vinden die losgedraaid willen worden. Verder geen flauw idee, volgens mij moet je het gewoon weten anders lukt het niet. -Kees
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...