anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Gelieve even een kort antwoord te geven (en vergeet aub. de motivatie niet!) [b:e4fe00f397]Pentium of AMD?[/b:e4fe00f397] // Edited Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 pentium = intel :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 wat bedoel je hiermee ??? ik snap de vraag niet helemaal ? of je een pentium of intel moet kopen ? of wat het verschil tussen ze is ? Pentium is gewoon de processornaam van Intel :s Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 :o ik snap de vraag niet helemaal, maar voor zover ik je vraag begrijp, is Intel is de maker van de Pentium processor. :-? Of bedoel de Intel en AMD? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Ik vergiste me... Pentium of AMD? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Bij gebrek aan een een duidelijke vraag, én omdat dit onderwerp (en de manier waarop deze wordt gebracht) wat uit de hand kan lopen gaat deze topic op slot. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Dan ga ik zeker weten voor AMD! Hij is goedkoper en levert dus voor een veel lagere prijs net zulke prestaties als een gelijkwaardige pentium4. :D Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Ik heb de vraag aangepast.. So wat vinden jullie beter/voorkeur: Pentium of AMD? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Nog even ter toelichting, AMD vs Intel discussies hebben de neiging om in een flamewar te veranderen. In dit geval slaat bovendien de vraag nergens op: Pentium is een CPU type (eigenlijk een aantal types) terwijl AMD een compleet merk is. Daarom is een weloverwogen antwoord eigenlijk niet mogelijk en dat maakt de kans op flamewars nog groter. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.