Ga naar inhoud

ASUS P4C800 Deluxe kapot?

Aanbevolen berichten

ik heb mn P4C800-deluxe ooit eens verkeerd aangesloten met een usb bracket uit een pentium 1, en toen vloog er hier en daar wat in de fik, en een paar van die dingen gingen via wat koperbaantjes naar mn promise 97 controller. nu las ik ergens dat dit moederbord problemen heeft met deze chip? als ik drivers installeer loopt alles vast en mijn ata-133 schijf draait ook niet op de ata-133 poort. ook SATA en RAID zitten op de promise controller, kan ik ergens een update krijgen om dit te verhelpen of is mn moederbord dood? verder draait alles nog op de asus. gr jeroen
Link naar reactie
ik heb geen garantie meer omdat ik een niet-asus usb bracket erop heb gedaan. die heeft toen met de +5V van USB poort 7 kortsluiting gemaakt met de kast, alleen het 1e weerstandje achter die +5V is kapot verder niets(hoop ik) en bij de winkel zeiden ze ook dat ik mn garantie nu heb verneukt. ik wil die chip wel gebrukken want mn harde schijf zit nu op ata-100 en hij is ata-133 dus
Link naar reactie
Heb je een fototje? Helaas kan ik zo niet zien of er meer kapot is :wink: Komt hij wel door de post heen als je de drivers en zo installeert? Dan kan het ook nog wel eens een softwarematig probleem zijn. Kijk b.v. eens naar nieuwe drivers op de site van asus. Ook winxp sp1 kan misschien helpen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...