anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ik heb een nieuw systeem gekocht en wil in de kast 4 systeemkoelers plaatsen. Echter het ASUS moederbord heeft maar één aansluiting voor een systeemkoeler. Is hier een oplossing voor? Moederbord: ASUS K8V SE de Luxe Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Dan moet je een verloopje regelen zodat je em direct kan aansluiten op de voeding. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Heb je enig idee waar ik zo'n verloopje kan aanschaffen. Ik heb het net afgespeurd maar kan niets vinden. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 dan heb je niet goed genoeg gezocht :) http://atro.nl//product_info.php?products_id=2673 Maar je lokale pc boer moet dat ook wel hebben liggen lijkt me. Waarom trouwens 4 casefans voor dat systeempje, wordt ie zo warm? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 en als je het dan goed aanpakt, dan sluit je die fans natuurlijk op elkaar aan zodat je maar 1 of 2 molexconnectoren hoeft te gebruiken van je voeding. (ik zeg het er alleen maar ff bij ) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ik heb nog geen ervaring dat het systeem erg warm wordt. Beter te veel dan te weinig voeding! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 [b:812c10c68f]LET OP!!!!! [/b:812c10c68f] Die leuke splittertjes zijn fantastisch, maar er zit een grote MAAR aan.. je moet per aansluiting op je mobo niet meer dan 6W aan fans zetten. Doe je dit wel, kan je aardig je mobo mollen. Je moet niet teveel stroom trekken van je mobo.. (dit is ook de reden dat je een Delta-fan niet op je mobo moet zetten :) ) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 4 casefans is echt heel overdreven als je niet gaat overklokken. Als je goede airflow wilt, koop dan 2 fans, waarvan je er 1 onder je voeding plaats (outtake) en 1 voorin onder je harde schijven (intake). Desnoods nog een voeding met bv een 12cm fan die ook warme lucht uit je pc blaast+ goede en stille processorkoeler en je systeem is veel stiller. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.