anoniem Geplaatst: 2 mei 2004 Delen Geplaatst: 2 mei 2004 Hebben mensen inmiddels ervaring met het overklovken van een a64. Want van mijn computer leveransier kreeg ik te horen dat deze dingen bijna niet over te klocken zijn. Willen mensen die zo'n ding hebben en graag overklocken effe hun ervaring meedelen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2004 je kan een athlon64 redelijk overklokken ik heb de mijne van 2,0 Ghz makelijk naar de 2,2 gekregen door de interne klokgenerator van 200 naar 220 te zetten en het voltage wat om hoog te gooien.Hij blijft ook vrij koel hij blijft idle bij mij op de 29 graden en stresed op de 39 graden.Van de week nog maar eens proberen hem hoger te krijgen maar de laatste keer was nie zo goed verlopen crachste me raid array:( had het voltage niet omhoog gegooid domme ik. groetjes Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2004 Van alle A64 chipsets heeft alleen de nieuwe nForce3 250 een PCI en AGP lock. Dus met andere chipsets zullen de overklokresultaten nooit echt hoog worden. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.