anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Delen Geplaatst: 23 april 2004 Hoe kan ik kijken wat de temperatuur van mijn pc stressed is?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 download Aida32 :) deze kun je runnen in windows en dan bijvoorbeeld alt-tab als je een spel aan het spelen ben :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 Laat CPUBurn maar eens een poosje z'n gang gaan.. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2004 Dit wordt ook in de faq genoemd dacht ik. Opwarmprogramma's zoals cpuburn belasten je processor volledig. Waarschijnlijk zal hij in het echt nooit zo zwaar belast worden, maar je kan dus wel mooi je koeling testen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2004 Sisoft Sandra heeft ook een Burn programma, die je processor ff goed laat zweten. En het houd meteen je temperatuur bij. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.