anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Delen Geplaatst: 22 april 2004 hoi vraag ik heb volgen de week de WC set van Corsair Hydrocool 200 maar vraag is dan kan er ook koel vloelstof er in wat er ook in je auto gaat of moet er alleen water in ? en als je er koel vloelstof er in doet koelt hij dan ook beter als water ?. vast bedankt Sub Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 die vraag heb ik ook al eens gesteld en het antwoord was: "gebruik gedemineraliseerd water meet een speciale toevoeging die je ook kan kopen" gedemineraliseerd ater kan je kopen bij de meeste benzinepompen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 Koelvloeistof kun je gebruiken. Als je koelvloeistof neemt dan koelt dat slechter dan met water.. . Het beste is gedestilleerd water te nemen en daar Water Wetter in te doen, dit ga ik zelf ook gebruiken (Asetek Waterchill K12 L-30). Sorry je zal zelf ff moeten googlen naar Water Wetter moet nu m'n trein halen :P Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.