Ga naar inhoud

Opstarten Moederbord en Matrox video kaart

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met dit probleem, ik heb een Aopen moederbord en een Matrox Millennium G550 video kaart, het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Groet Theo :o :o
Link naar reactie
[quote:e392f09946="studiohoofddorp"]het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Groet Theo :o :o[/quote:e392f09946] Het gebeurt wel vaker dat je computer opstart als je hem aanzet :wink: Nu even zonder gein, kan je iets duidelijker zijn? Meer specs.
Link naar reactie
het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij niet opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. dus soms start hij op zonder dat me video kaart aanstaat en start hij ook niet door en soms start hij wel goed dooer en gaat mijn monitor netjes aan! Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Ik heb een Aopen moederbord met een Matrox Millenium G550 videokaart, ik heb z'n soort probleem ook nog nooit gehad ondanks dat ik al 10 jaar met pc werk en in elkaar zet! Groet Theo
Link naar reactie
[quote:e7f8014bb5="studiohoofddorp"]Alles als eens aangedrukt, zoals het geheugen, videokaart en processor, het gebeurt ook niet altijd maar van de 10 keer dat ik mijn PC aanzet zal het 3 keer gebeuren, monitor blijft dan op stanby staan, na reset knop ingedrukt te hebben gaat het wel goed! Het bord geeft geen piepjes[/quote:e7f8014bb5] als de monitor in de slaapstand blijft staan . dan kan het toch een geheugen probleem zijn
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...