anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Delen Geplaatst: 20 april 2004 Wie kan mij helpen met dit probleem, ik heb een Aopen moederbord en een Matrox Millennium G550 video kaart, het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Groet Theo :o :o Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 [quote:e392f09946="studiohoofddorp"]het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Groet Theo :o :o[/quote:e392f09946] Het gebeurt wel vaker dat je computer opstart als je hem aanzet :wink: Nu even zonder gein, kan je iets duidelijker zijn? Meer specs. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 het gebeurd mij regelmatig dat als ik de pc aanzet dat hij niet opstart, na de reset knop ingedrukt te hebben lukt het wel. dus soms start hij op zonder dat me video kaart aanstaat en start hij ook niet door en soms start hij wel goed dooer en gaat mijn monitor netjes aan! Wat staat er fout in mijn bios van me moederbord!??? Ik heb een Aopen moederbord met een Matrox Millenium G550 videokaart, ik heb z'n soort probleem ook nog nooit gehad ondanks dat ik al 10 jaar met pc werk en in elkaar zet! Groet Theo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 geef je matrox een dedicated IRq. Wat ook zou kunnen (heb ik zelf ooit eens gehad) dat er ergens een fout in je matrox zit. Probeer de Matrox in een willekeurige andere pc en kijk of ie goed opstart Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 matrox geeft geen dedicated IRq, ik heb op dat moment ook geen beeldscherm, monitor blijft in stanby modes.......... Theo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 Druk alles eens aan zoals geheugen, kabels en check processor. Ook de videokaart natuurlijk. Die moet trouwens altijd beeld geven, ook zonder irq, dat is alleen voor de software. Probeer anders eens een andere videokaart. Dat deze stuk is kan heel goed. Geeft het moederbord piepjes? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 Alles als eens aangedrukt, zoals het geheugen, videokaart en processor, het gebeurt ook niet altijd maar van de 10 keer dat ik mijn PC aanzet zal het 3 keer gebeuren, monitor blijft dan op stanby staan, na reset knop ingedrukt te hebben gaat het wel goed! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 Alles als eens aangedrukt, zoals het geheugen, videokaart en processor, het gebeurt ook niet altijd maar van de 10 keer dat ik mijn PC aanzet zal het 3 keer gebeuren, monitor blijft dan op stanby staan, na reset knop ingedrukt te hebben gaat het wel goed! Het bord geeft geen piepjes Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 [quote:e7f8014bb5="studiohoofddorp"]Alles als eens aangedrukt, zoals het geheugen, videokaart en processor, het gebeurt ook niet altijd maar van de 10 keer dat ik mijn PC aanzet zal het 3 keer gebeuren, monitor blijft dan op stanby staan, na reset knop ingedrukt te hebben gaat het wel goed! Het bord geeft geen piepjes[/quote:e7f8014bb5] als de monitor in de slaapstand blijft staan . dan kan het toch een geheugen probleem zijn Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 Maar geeft hij dan geen piepjes? Ik heb wel eens zoiets gehad, maar dan pieptje hij. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 probeer eens eerst de PC aan te zetten en dan pas de monitor Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 Nee dat is het niet, pc start gewoon niet door&^$^%#$#&^$%^& :evil: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.