anoniem Geplaatst: 19 april 2004 Delen Geplaatst: 19 april 2004 Ik heb vandaag mijn nieuwe moederbord gekregen, (onderstaand) en ik heb hem in mijn kast geinstalleerd.. Ik startte mijn computer op, en alles ging zoals het hoorde...ik ging windows XP installeren, en liep even weg. Toen ik later terug kwam, stond alles vast. Het blakje met de groene blokjes die normaal gezien altijd bewegen deden niets meer. Ik deed de stroom van de computer af, en toen er weer in. Ik deed hem weer aan, en toen kreeg ik geen beeld. Wat moet ik doen. (overigens heb ik in de tussentijd niets veranderd aan de hardware of zo.) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2004 Er is nog iets raars, want als ik de computer dan opstart, dan gaat hij laden, een hele tijd... het laad lampje blijft constant aan, en het power-lampje knippert... :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2004 andere videokaart geprobeerd, maat niets uit... Zijn er nog suggesties van wat ik kan doen...?...(ik weet het, ik BEN ongeduldig..) Ik heb ook al geprobeerd om zo kaal mogelijk op te starten..(zonder CD-drives, maar 1 harddisk aangesloten...moet er nog meer vanaf?) Maar gaf ook al geen resultaat.. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2004 wat je kunt doen JE POST EDITEN IPV TELKES EEN POST MAKEN! :roll: maar je hebt dus met je nieuwe (ander?) mainboard niet windows opnieuw installed? dit zou ik wel doen.... anders blijf je conflicten houden etc Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 ik vertelde, maar ik kan voorstallen dat je niet alles wilt lezen, dat de computer onder het installeren van windows vastliep. Toen ik hem opnieuw opstartte, kreeg ik geen beeld, niets meer. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 Fijn dat je de oplossing hier ook even neerzet. Zo kunnen wij er ook van leren. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 aardig he, het probleem was dat de draad van mijn s-ata schijf een heel klein beetje onder het klipje van het geheugen zat, zodat ie het niet kon gebruiken. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.