anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Delen Geplaatst: 18 april 2004 als ik in t faq las zag ik dat de palomino niet verder gaat als 1733mhz tot zover heb ik m ook geocd maar kan die niet verder vanwege die palomino chip? of krijgt ie t gewoon te heet, is op 1733 52 graden en gestressed 57 gr. Kan ik m nog verder overklokken of is dit het max? En kan iemand me een cpu cooler advieseren, liefst een temp gestuurde zodat die in de desktop niet zoveel lawaai maakt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 er zit gewoon weinig rek in... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Dat is waarschijnlijjk een nee :lol: :wink: en info over een goede cooler? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 dit is een hele goede : Coolermaster Aero 7+ koper. Je kunt zelf dmv een draaiknop het aantal rpm instellen en hij koelt erg goed. Ik heb er met mijn P4 versie behoorlijke prestatiewinsten mee gekregen. [url]http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=44978&productType=1[/url] videoreview: [url]http://www.3dgameman.com/vr/coolermaster/aero_7_cooler/video_review.html[/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Bedankt :) , ziet er goed uit. Deze cooler zal ik dan ook gaan halen 8) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Heb hem ook, ik kan je de Coolermaster Aero 7+ koper (copper) goed aanbevelen. Laat je niet van de wijs brengen dat het apparaat een herrie veroorzaakt, want dat is niet het geval. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Dat ligt er namelijk maar net aan met hoeveel toeren je hem laat draaien. Als je hem vol opendraait, dan maakt ie wel geluid, maar dan koelt ie ook als de beste. Ik heb hem met deze overklokkingen gewoon op de helft staan en je hoort hem dus gewoon niet. Echt toppie gewoon. 8) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Palomino overclockt gewoon voor geen meter.... echt veel verder ga je zelfs niet komen met een andere koeler... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 [quote:f9c0e69c06="Vandread"]Palomino overclockt gewoon voor geen meter.... echt veel verder ga je zelfs niet komen met een andere koeler...[/quote:f9c0e69c06] Dat had ik al begrepen van Jasper G. en dat is ook niet waarvoor ik die nieuwe cooler wil, ik wil me CPU temperatuur gewoon wat omlaag hebben :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 waarom, als je toch niet gaat OC'en, wat heeft het dan voor nut om een nieuwe koeler te kopen, als je er weinig van gaat merken... Hij doet het toch gewoon, of gaan de spellen niet goed? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Nou omdat hij op 57 gr loopt en bij 60 graden als veiligheid automatisch uit gaat, dus als ik te lang een spelletje doe uitgaat. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 aha, maar dat hij dan uitgaat heb je ons nog niet verteld...en zo geleerd ben ik nou ook weer niet dat ik dat zelf weet.. :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2004 Hehe nee klopt maar dat was niet echt belangrijk voor wat ik wilde weten :P en volgens mij is dat niet standaard dus helemaal niet vreemd dat je dat niet weet :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.