anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Delen Geplaatst: 11 april 2004 Hallo allemaal Tijdens het gebruik van mijn Bsplayer. Krijg ik regelmatig de volgende foutmelding tussen het kijken van mijn film door. De instructie op 0x02c85065 verwijst naar geheugen op 0x02d94ba8. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beeindigen. Nu was ik al op internet opzoek gegaan naar deze melding maar kan niet echt iets vinden. Wie weet wat deze foutmelding betekend? Zodat ik er achter kan komen wat er niet in orde is met mijn computer, en bestaat er eigenliijk een site waar deze nummers op terug te vinden zijn. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 Het kan zijn dat je geheugen op zn retour is Download Memtest86 (ff googlen) en kijk dan wat hij doet Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 je geeft het zelf al aan download de nieuwste bs player instal hem opnieuw ik heb dit ook gehad kan ook zijn dat je een bep. divx plug in niet heb waarop ie goed reageert www.divxstartkabel.nl is dus geen geheugen probleem alleen sommige films pakken 'm niet lekker :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 Ik kijg zo'n fout wel eens bij AVIPreview als ik 2 keer achter elkaar een filmpje open.. ma tis nix om je druk over te maken. :wink: P.S. ben wel benieuwd naar een eventuele oplossing Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2004 moet zijn www.divx.startkabel.nl ik was ff puntje vergeten :oops: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2004 Nu gaat het beter om op die site te komen :) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.