anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Delen Geplaatst: 9 april 2004 Mijn computer, draaiend onder Windows XP prof. loopt regelmatig vast. Resetten is de enige remedie. Zelfs het formateren van de C schijf gaf geen resultaat.Nu heb ik mij laten vertellen dat een defekt in het geheugen de oorzaak zou kunnen zijn. Er zouden progr. zijn die dit eventueel kunnen testen. Wie kan mij verder op weg helpen of misschien heeft iemand wel een andere suggestie om het probleem op te lossen. Bij voorbaat dank voor de reactie(s) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 u kunt uw geheugen testen met Memtest 86, dat vind u hier: [url=http://www.memtest86.com/memt31a.zip]klik![/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 Het hoeft niet dat je geheugen kapot is , kijk ook eens naar je ventilatoren want als bijvoorbeeld je ventilator van je processor het niet doet raaktíe oververhit. en schakeld hij zichzelf uit. suc6 :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.