anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Delen Geplaatst: 7 april 2004 Kan ik met mijn AMD bord 5 jaar vooruit ? ASUS A7V600 , met AGP8 en Serial ATA , DDR400. Dit is geen SPAM om stoer te doen voor mijn mobo ofzo HELEMAAL NIET hoor.... Ik heb gewoon een vraag of ik er ff mee vooruit kan Thnx Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 hmm..AGP 8x over een paar maandjes komt pci express uit dus vijf jaar iig niet denk ik Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 3 jaar hooguit Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Volgens mij kick jij erop om van dit soort topics te plaatsen :roll: . Maar ja hoor... omdat jij het bent: je kan er wel 15 jaar mee vooruit ook. Ontopic: Hoe kan iemand anders nu van jou moederbord zeggen, of jij er 5 jaar mee vooruit kan ofniet :-? Ligt er helemaal aan of jij het een goed bord vind (en zoals ik al in 30 topics heb gelezen, vindt jij het bord wel goed..) Dus als jij het stabiel vind en er genoeg aan hebt kan je een hele tijd vooruit. Ik heb hiero ook nog een 486 uit 1995 staan, die vind ik ook een prima moederbord hebben voor wat ik er mee doe... dos spelletjes. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 [quote:3d2bdab235="yoo_han"]Volgens mij kick jij erop om van dit soort topics te plaatsen :roll: . Maar ja hoor... omdat jij het bent: je kan er wel 15 jaar mee vooruit ook. [/quote:3d2bdab235][code:1:3d2bdab235]Dit is geen SPAM om stoer te doen voor mijn mobo ofzo HELEMAAL NIET hoor.... Ik heb gewoon een vraag of ik er ff mee vooruit kan[/code:1:3d2bdab235] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Volgens mij gewoon niet. Kijk vandaag eens 5 jaar terug en bedenk hoeveel er verandert is. Dit zal natuurlijk niet zo snel doorgaan denk ik, maar het zal ook niet stagneren. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 [url=http://members.lycos.nl/thomas2k3/img/thisthreadrocks.jpg]*klik*[/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 je kunt ermee vooruit zolang jij wil, als jij over 30 jaar je systeem nog snel vind dan kan je er 30 jaar mee doen maar ik denk dat je anders over een jaar of 3-4 als je games speelt een nieuwe moet hebben (64bits) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 voegt niet echt iets toe dit topic.. t. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.