anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Delen Geplaatst: 4 april 2004 Mijn pc, Medion Pentium 4 2.0 Ghz wil nie meer starten. Bij het aanzetten hoor ik alleen 1 lange piep, daarna ff nix , dan weer dezelfde lange piep. Type moderbord weet ik zo niet, kan t ook nie vinden. Wie weet hier antwoord op dan wel suggesties? Alvast bedankt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Staat het niet in de handleiding van het bord? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Heb er geen handleidingvan :cry: Misschien dat ik Medion zelf ff bel of zo. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Als er nog garantie op zit moet dat via Medion en niet zelf eraan gaan sleutelen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 kijk anders eens met Aida 32 wat voor moederbord je precies in je systeem hebt en download daarvan op de officiele site een handleiding. Over het algemeen staan de piepcodes er wel gewoon in. [url]http://www.aida32.hu[/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Denk dat het wat lastig wordt om met aida32 te kijken als z'n pc niet start :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 :oops: :oops: Hoe heb ik ooit dat antwoord kunnen Geven?! :oops: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Dat is inderdaad knap lastig! :cry: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 :D :D :D Hij doet tweer!! Ff verder in het forum gesnuffeld en daar kwam ik het idee tegen om ff op google naar error-beeps te snuffelen. Heb het geheugenbankje eruit en er weer in gezet, en hij doet t nu weer! Een ieder toch bedankt voor de reacties! :D :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.