Ga naar inhoud

Beste moederbord


Aanbevolen berichten

Ik heb een MB Asus A7N8X deluxe maar naar mijn mening is die overleden.Bij opstarten schakelt computer zich uit, dan reageert Aan\uit knop niet meer, dan moet ik steker eruit halen,enkele seconden wachten en dan weer inschakelen (maar hij gaat weer uit ) na enkele mallen dit te herhalen lukt het eindelijk. Ik denk dus dat ik een nieuwe MB moest aanschafen. Mijn vraag is wat is op dit moment het beste MB voor Athloon XP 2800, Fan Thermaltake Volcano 9. Ik heb onde andere 2X HD Maxtor 80 GB 7200 rpm 8 MB Cache (beide met dual fan koeling),512 Mb DDR 400, VGA MSI GF 4 Ti4800 SE, Creative Audigy platinum, Plextor Plexwriter 48\24\48 A,Sony DVD, Q-tec Voeding 550 W dual fan gold, Pinnacle PCTV, Pinnacle studio DV. Case is Thermaltake Xaser II met 5 ventilatoren. OS is Win 98 se. Ik heb ook nieuwe BIOS voor MB Geinstaleerd.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb met een andere voeding geprobeerd, maar probleem blijft.Inmiedels kan ik mijn CD en Dvd niet meer vinden in conf.scherm(app.beheer).Ik krijgt melding dat primaire IDE en secundair IDE controller niet geinstaleerd zijn.Na handmatig verwijderen en weer geinstaleerd, krijg ik weer gelijke melding.In Bios zijn ze wel te zien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...