Ga naar inhoud

ASUS A7N8X-E deluxe onstabiel


Aanbevolen berichten

Vorige week nieuw systeem aangeschaft, maar het lukt me niet om de boel stabiel te krijgen. Hij herstart spontaan op willekeurige momenten. Zoekend door de verschillende forums blijkt dat meer mensen deze problemen hebben. Ik heb al geprobeerd de instellingen in het BIOS te veranderen, maar ik heb nog geen stabiele combinatie gevonden. Mijn processor is een athlon XP 3200+ en ik heb 2x 512 mb kingston value ram. Heeft iemand vergelijkbare problemen, en nog liever: de oplossing Roel
Link naar reactie
fannetje in de pc bouwen, ik was meteen verlost van blauwe schermen... als je niet meteen opnieuw wil opstarten maar een blauw scherm met error melding (handig info) wil zien ga naar: systeemeigenschappen->geavanceerd->opstart- en herstelinstellingen-> vinkje weghalen bij "de computer automatisch opnieuw opstarten"
Link naar reactie
welke windows versie gebruik je? Zal wel XP zijn neem ik aan (win98 kan niet omgaan met > 512mb) Wat voor voeding heb je? 39 graden is dat in de cpu of onder de cpu (kun je checken met AIDA32) wat zijn de rest van je specs? videokaart \ geluid etc etc heb je de chipset drivers geinstalleerd? dus voor de nforce2.
Link naar reactie
Misschien dat je eens kunt kijken in het logboek van Windows. Start>Configuratiescherm>Systeembeheer>Logboeken>Systeem. Als je kiest voor systeem kun je meestal zien wat nu de fout eventueel kan zijn. Gewoon met je rechtermuisknop op een foutmelding klikken en lezen wat de fout precies inhoud. T'is maar een suggestie. Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...