Ga naar inhoud

Overklokken Athlon 2000

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een athlon 2000 op een MSI 6380 mb, ik heb in het Bios de FSB verhoogd van 133 naar 140. De processor wordt nu in het Bios weergegeven als Athlon 2200. Er vallen mij een paar dingen op: tijdens het opstarten duurt het overschakelen naar de grafische modus duidelijk langer, de temperatuur van de processor(cpu-idle ic.m motherboard monitor) gaat significant naar beneden(35<T<40). Met name die T verbaast me, kan ik nog verder overklokken? Hans.
Link naar reactie
sja...welk significantieniveau heb je gekozen om H0: p=0,5 te verwerpen? *Frake heeft van de week zijn schoolexamen kansbereking gehad en is een beetje melig* sorry! ff serieus...dat je temps lager worden is opmerkelijk en vrij onwaarschijnlijk...heb je wel 2x op 'hetzelfde moment' gemeten en met de zelfde tools?
Link naar reactie
Volgens mij heb ik geen a-selecte steekproef uit de populatie genomen, dus statistisch gezien is er weinig van te zeggen! Maarre ik kijk gewoon naar de temps die door mbm worden doorgegeven(een soort gemiddelde) en daar zie ik toch een daling in de T. Vind ik ook gek, maar ik dacht misscjien iemand ook eens meegemaakt want....... Hans.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...