anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Delen Geplaatst: 13 maart 2004 Ik heb de stickies en andere topics al doorgekeken maar ik kon geen duidelijk antwoord op mijn vraag vinden. Mijn computer start soms niet meer op. Ik heb er vooral de laatste maand last van. Soms moet ik 100 keer op het aan knopje drukken voordat hij aangaat (tijdrovend proces). Als ik de voeding uitschakel, daarna aanschakel en tegelijk op de aan knop druk heb ik wel meer kans datie aangaat. Als de computer eenmaal aanstaat doet hij het gewoon goed (hij valt niet weg ofzo). Kan iemand zeggen wat er mogelijk niet meer volledig functioneerd, en of ik het moet laten repareren? Ik heb een AMD athlon 2000+ 1,67 gigaherz als het iets uitmaakt. Bedankt voor de hulp 8) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 Maak je pc open en volg de draadjes van de aan/uit schakelaar naar je mainbord.Mischien zit een van de draadjes niet goed aangesloten. Hoe zwaar is je voeding? mischien is deze te licht? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2004 Ik heb hetzelfde probleem ooit eens gehad - bleken de draadjes met verkeerd soldeer aan de aan/uit knop te zijn vastgezet. Na een jaar of twee zo gecorrodeerd dat de verbinding was weggevallen... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.