anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Ik heb een computer in elkaar gezet, maaar...als ik op de power butten druk, dan zie ik heel even de fan van de voeding en van de videokaart draaien, echt maar heel kort, en dan gebeurt er niets meer... heb ik soms een jumper veranderd? Of een kabel verkeerd aangesloten? of iets anders? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Haal alles even los, controleer kabels etc. mss treed er kortsluiting op Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 shit weer alles losmaken...:( iemand anders nog een idee?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 heb je het mobo wel op afstandschroefjes geschroeft en niet rechtstreeks met schroeven op het ijzer? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 wat voor mobo is het, ATX ? met oude AT's kon het nog wel eens zijn dat je de 2 stekkertjes verkeerd om had zitten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 nee ik heb namelijk geen afstandsschroefjes erbij gekregen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 zou het dat kunnen zijn?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 dan lijkt het me voordehandl;iggen dat de onderkant van mobo contact maakt met ijzer = kortsluiting =gevaarlijk voor je mobo! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 ATX moederbord jah: asus A7N8X-X Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 nou dan ga ik een oude computer uit elkaar halen en daar die afstandsrotzooi uithalen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 als je mobo t nog doet :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 hij doet het nog, want er zit een power lampje op, en die brandt als ik de stroom erop doe Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 ik denk dat je kabels niet goed zitten want ik had de floppy kabel is een keer op 3 van de 4 pinnetjes gedaan en dan krijgt ie 0,5 sec stroom en dan slaat de voeding uit dus even de kabels controleren :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.