anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Hey allemaal, ik wil mijn moederbord overclocken maar nu weet ik niet welk merk ik heb, het was een medion pc met een 1,8 Ghz processor, nu wil ik dus kijken hoeveel megahertz die aan kan maar hoe vind ik welk merk het moederbord is en welk type? Alvast bedankt :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 download eens Aida 32, een uitgebreide systeeminformatie tool. Is erg handig. [url]http://www.aida32.hu[/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 ok bedankt :D met dit programma is het gelukt :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 nu heb ik eigenlijk nog een vraag: Weten jullie misschien welk merk moederbord die van medion is, er zat toen een 1,8 Ghz processor op maar die kan ik nu niet meer gebruiken omdat mijn vader toen de processor er verkeerd op had bevestigd. Want dan kan ik weten hoeveel dat moederbord maximaal ondersteund aan megahertz Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 via Aida heb je al de gegevens van je mobo normaal gezien, schrijf dit op en zet het hier eens op de site en ga ook eens naar google, zal je wel op de site komen van je mobo, en daar worden alle specs uitgelegd, dat zijn wel de maximumwaarden die de fabriek doorgeven hé, dus met zwaardere koeleing en dergelijke kan je daar voorbij gaan;) elie Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.