anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Delen Geplaatst: 6 maart 2004 Ik heb het e.a. problemen met mijn enermax voeding, daarover ging ik dus mailen naar de pcboer, ik legde uit dat mijn pc niet zo raar deed op de antec 350 watt van mijn broer, hun zeiden dat asus antec is? :-? Moet ik dit nou geloven? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2004 Voor zover ik weet zijn het gewoon 2 verschillende merken.En trouwens is het ZIJ en niet HUN. :D Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2004 asus mag het willen dat het antec had :lol: . naar mijn mening is Antec gewoon een eigen fabrikant zonder asus. Hun importeur zal zeker asus en Antec leveren dat kan wel en daarom denken ze dat zo. Voor de 100 % heb ik nog ver geloerd met google en heb er niks over gevonden, gelukkig ook wil zelfs 2 antec producten aanschaffen en ben zelfs ziet te spreken over Aopen producten Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2004 antec heeft nix met asus te maken :) http://www.antec-inc.com/ec/info_about.html Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Mijn Enermax voeding loopt instabiel op mijn pc en niet met de antec van mijn broer die ik toen tijdelijk had. Ik heb het gemailt naar de pc shop en ik w8 op reactie. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 ik dacht altijd dat alles wat door asus word ontwikkeld eerst door antec word 'uitgeprobeerd' tenmisnte bij mobo's en asus dan later de kinderzieketes er uit haalt maar is dat dan niet zo?? :-? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.