anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Ik wil waterkoeling aanbrengen, en zit met een probleem. Het waterkoeling blok voor de prosescor (amd) heeft 3 uitgangen zal ik maar zeggen. Hoe moet ik de slangen aan sluiten.B.V: 2xheen en 1xterug of andersom. Wie kan mij helpen en wil dat ook Nico Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 1 keer heen, 2 keer terug :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Staat in de handleiding die je erbij krijgt ( als het goed is krijg je die erbij :wink: ). Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Ik heb hem laatst via deze site gekocht,dus niet nieuw en de gegruiksaanwijzing was er niet bij. Maar als nog bedankt ik weet nu genoeg. Gr. Nico Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 verkoopt deze site ook spullen tegewoordig? edit: ja ik weet via V&A vroeg me eigenlijk af van wie ;) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Hahah, via vraag en aanbod :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.