Ga naar inhoud

KX616 of KX615 moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb thuis een moderbordje staan, maar ik kan helemaal geen informatie vinden over dat moederbord. Ik heb namelijk problemen met dat moederbord. Als ik hem opstart kijg ik een Toshiba scherm te zien, en daar blijft ie dan hangen. Ik weet dus dat het een Toshiba KX615 of en KX616 moederbord is. Op het moderbord zelf staat KX616, maar als ik hem aanzet, en naar de BIOS wil gaan, dan zegt ie dus KX615. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
wat heb je ermee gedaan dan? soms een ander bios opgeflashed? omdat er 616 op het bord staat zou ik daar toch maar vanuit gaan. heb je al eens geprobeerd zo kaal mogelijk te bootten? dus alleen met CPU, mem en VGA. kun je de bioscode nog achterhalen? deze staat vaak in een hoek van het scherm vlak na de POST. gooi deze code anders eens door google heen. CMOS clear ook al geprobeerd neem ik aan???
Link naar reactie
Videokaart zit on-bard. 256MB-SDRAM, 266MHz Pentium II processor., ik heb alleen de voeding erop aan gesloten, en een hardeschijf, maar hij blijft gewoon hangen zodra ik hem opstart. Als ik dan op DEL druk, dan kirjg ik een schermwaar ik het geheugen etc. kan zien, en dan kan ik opeens ook op F2 drukken om naar de BIOS te gaan. Ik zal wel eens kijken of ik de BIOS codem kan vinden ALvast bedankt voor je reactie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...