Ga naar inhoud

Gameport op Asus P4P800 DeLuxe


Aanbevolen berichten

Probleen met Gameport op Asus P4P800 DeLuxe Goeiedag. Ik heb een Asus P4P800DeLuxe op de beurs gekocht. Hier zit een geintegreerde geluidskaart op. Ik heb verder nooit nagedacht hoe ik mijn gamepad aan moest sluiten. Bij een normale geluidskaartzit deze er altijd bij , dus bij een geintegreerde ook dacht ik. MIS !!!! Bij dit Oh zo luxe moederbord zit er een midi/game aansluiting op het moederbord, maar de midi/game module ( zo'n plaatje voor de achterzijde met gameport ) is optioneel zoals ze dat zo mooi zeggen. Op de site van Asus en van verschillende winkels zie ik nergens hoe dit te bestellen. HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
Je kunt ook een losse geluidskaart kopen en die erop aansluiten. Maar dan moet je wel de on-board geluidskaart afsluiten, anders gaan ze misschien ruzieën met elkaar. Als het goed is zit op alle losse geluidskaarten ee game-poort. (Tenminste die ik heb dan :wink: ) IK heb een goedkope Sweex van €9, en de game poort doet het er prefect op!
Link naar reactie
Wat een idee om z'on goedkope geluidskaart op een high end mainboard als de P4P800 Deluxe te plaatsen, je heb o.a dan een hoge processor belasting als nadeel, en de inferieure kwaliteit van een product als sweex dat je systeem naar beneden haalt. Ik heb er meteen een Audigy in gezet, da's pas geluid en kwaliteit dat z'on systeem eer aandoet. Kost wel iets, maar je krijgt er wel wat voor terug.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...