Ga naar inhoud

4x512 ddr 400 mhz Kingston HyperX op asus p4c800-E-Delux ???


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraag ik heb nu een asus p4c800-E-deluxe met een p4 3.2 OC p4 3.71 Ghz er in ik heb nu zelf al 2x512 corsair XMS twin pc 2700 die zijn ook nog goed met een scor bij sandera 2003 5020 mb/p 370 mhz bij ddr test maar tog wil ik die vervangen door ddr die op 400 of 466 mhz loopt en je zel nu denken zoo wat koop gewoon ddr die op 400 of 466 mhz loopt ja zouw je zegen maar ik wil geen 1 gb aan ddr maar 2 gb aan ddr er in hebben maar ik heb al keer geprobeert met 4x corsair XMS twin pc 2700 er in te zetten maar dan start mijn pc maar half op om dat mijn mo bo 2 GB aan corsair niet onder stunt dus ik ben gaan kijkken op asus site staat dat Kingston HyperX wel 4x 512 400 mhz aan kan dus mijn vraag is heeft er iemand hier er vaaring mee of dat je pc stabiel loopt en niet vast loopt en of dat je hem heb kunnen oc je ddr?? als je nog wat info wilt dan hoor ik het wel vast bedank ps: sorry voor de schrijf fouten ik kan er jammer genoeg niks aan doen dat ik zoo schrijft
Link naar reactie
wat ik met 2 gb ddr moet nu staat bij mijn vitueel geheugen aan als ik voor 2Gb ddr gaa dan zet ik dat uit wand nu ask ik een game speel dan gebuikt mijn pc 800+ mb wand ik wil dat er als in mijn ddr te kommen te staan wand je ddr is sneler dan je HD ik heb al een keer op een ander pc 2 Gb ddr gehat dat befiel mijn zeer goed. en ik gaa al een maar voor 2 gb aan ddr als ik voor Kingston HyperX gaa wand als ik een ander merk pak dan start hij niet maar ik zie wel wat ik doe ik heb zelf ook nog wat rond ge kijkt naar dit type ddr Mushkin 1gb PC3500 Level2 dual channel en die is ook zeer goed als ik voor die gaa dan pak ik geen 2 gb ddr
Link naar reactie
Ben benieuwd welk spel meer dan 1gb geheugen nodig heeft, 1gb dus incl. virtueel geheugen. Er is geen enkele game die sneller gaat lopen met 2gb. verschil tussen 512 en 1024mb is in de nieuwste games al minimaal. (spreek uit ervaring) ps. Probeer wat meer tijd en moeite te nemen om een duidelijke post te maken, je posts zijn moeilijk te lezen.
Link naar reactie
Idd, schrijf fouten zijn niet erg, ma door komma's en punten zijn de posts heel wat makkelijker te lezen. :) Over je probleem, ik denk idd ook niet dat je wat hebt aan die 2gb geheugen. Ik kan me zo ook niet herinneren dat hier op het forum iemand al 2gb geheugen heeft. Wat je kunt proberen is gewoon de winkel mailen, en vragen of je het geheugen terug kunt sturen als het niet werkt??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...