Ga naar inhoud

"Net even iets sneller" - Maar merk je dat nou?


Aanbevolen berichten

Mooi, dat scheelt ook weer geld. Voor eventjes dan... En wat betreft die G5 van Apple: Ik kan het ook niet helpen, maar zelfs na 4 jaar werken met Macs (G4's voornamelijk), vind ik het nog steeds *** :evil: . Toegegeven, ze zien er netjes uit, vooral van binnen, maar ik kan er maar niet aan wennen en erger me nog steeds elke dag aan die dingen. Het uiterlijk trouwens ook. Ik ben ws. een van de weinige mensen die zich stoort aan het design van Macs: Te uniform, te gelikt, te arrogant, te inflexibel... ( en dan heb ik het niet eens over OSX). Mijn baas is super macgek, dus dat is af en toe nog leuk op mijn werk... Maar technisch zitten ze natuurlijk mooi in elkaar, en snel zijn die G5's natuurlijk ook.
Link naar reactie
[quote:fb0bc9a216="De Geest Van Oirlo"]Ik zou er wel een nieuwe kaart bij kopen. Als je niet gamed is een kaart van een 100 euro goed genoeg. Een radeon 9200 ofzo. Als je dan een spel of film wilt kijken, gaat het wel fatsoendelijk. Of 16 mb genoeg is voor photosoep + de al grafisch zware windows XP omgeving weet ik zo niet...... :roll:[/quote:fb0bc9a216] 100 euro :o :o :o , een Radeon 7000, of een GF2MX voldoet toch ook? Scheelt een hoop.
Link naar reactie
[quote:6d91bbb72f="Marcel de Reus"]GF2MX is blurry, die G400 is veel beter. Ik zou gewoon kijken naar een Radeon 8500, die zijn op het moment vaak niet al te duur en toch snel.[/quote:6d91bbb72f] Ik ben al een beetje aan het rondkijken. Die 8500 is op de meeste plaatsen al niet eens meer te krijgen, en voor ongeveer 100 euro heb ik ook al een nieuwe Matrox. En zoals ik al zei waren dat toen (volgens een CT-test 1999) de beste en stabielste kaarten als het ging om pure beeldkwaliteit. En als je eenmaal ergens erg tevreden mee bent...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...