Ga naar inhoud

overclocken van een P1


Aanbevolen berichten

Een router is iets anders dan een netwerkserver ;) Voor een router heb je enkel wat netwerkkaarten een 386 met flop (zonder HDD) en een floppy met e.g. Freesco nodig. Bij een netwerkserver denk ik aan een file/printerserver+router. Gewoon een lekkere lichte distro erop mikken. Slackware zonder X etc installeren en dan gewoon samba draaien en je hebt met die bak nog een prima servertje hoor.
Link naar reactie
netwerkserver is wel erg globaal he? volgens mij is een netwerk server eerder een server waar je op inlogd in een netwerk. Hier staan de gegevens op van alle gebruikers zodat je op elke machine kan inloggen. Ik vraag dus al wat hij er precies mee wil, want ik denk niet dat hij een netwerk aan het bouwen is voor meer dan 20 pc's en dan is het bovenstaande onzin en zou ik uberhaupt al geen P1 gebruiken. nuff said
Link naar reactie
[quote:929edf0014="carlo1986"]'t zal stom klinke maar wat is een prometia???????? :o :-?[/quote:929edf0014] was een geintje een prometeia is een phase change systeem dat wil zeggen dat het net als een vriezer/koelkast werkt, en je cpu tempratuur van onder 0 kan behalen :) (-40 graden) voor meer info: [url=http://www.chip-con.com/index.php?pageid=15]Chip-con[/url] kopen? www.oc-shop.nl vrij nutteloos dus voor p1 :P :lol:
Link naar reactie
Max FSB=66 MHz Max MP=3.5 Dus maximale snelheid is 233 MHz. Dit kun je bereiken door de jumpertjes op je moederbord op te zoeken en te verzetten. Vaak zijn manuals van moederborden via google heel makkelijk te achterhalen. Ik had zelf nog een P1 systeempje met een Intel Atlantis moederbord, daarvan had ik binnen tien minuten een handleiding gevonden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...