Ga naar inhoud

nieuwe durons


Aanbevolen berichten

hallo mensen ik ben van plan wat nieuwe spullen voor mijn pc te kopen en nu is mijn vraag: moet je de nieuwe duron processoren ook unlocken voordat je de multiplier kunt veranderen? en zo ja hoe? het moederbord waar het op gaat komen is een kt333 en die unlocked niet standaard (toch?) en nog een vraagje: is de duron 1400 ook al een aplebred (ofzo) of of is dit nog een oude
Link naar reactie
[quote:5473c254f5="computer_nerdo"]hallo mensen ik ben van plan wat nieuwe spullen voor mijn pc te kopen en nu is mijn vraag: moet je de nieuwe duron processoren ook unlocken voordat je de multiplier kunt veranderen? en zo ja hoe?[/quote:5473c254f5] nee, is standaard al unlocked, net als alle nieuwe athlons/bartons etc... [quote:5473c254f5]het moederbord waar het op gaat komen is een kt333 en die unlocked niet standaard (toch?)[/quote:5473c254f5] nee, die doet dat dus niet voor je, je zult dan toch zelf bruggen moeten gaan verbinden, en dat is wel een erg precies werkje.. [quote:5473c254f5]en nog een vraagje: is de duron 1400 ook al een aplebred (ofzo) of of is dit nog een oude[/quote:5473c254f5] ja, dat is de nieuwe applebred processor..... maar waarom daarvoor gaan? kun je niet beter kijken naar een Xp2500 ofzo? die is 60 euro ofzo duurder, maar wel stuk sneller...
Link naar reactie
soms vraag ik me af hoe computer_nerdo aan zijn 1800 berichten komt :wink: denk je nou echt dat een duron 1400 echt een goeie upgrade is als je al een duron 1200 hebt :roll: koop dan minimaal een 2100 of 2200+. heb je nog iets meer te besteden een 2500 of 2600+. zijn allemaal goeie processoren voor een goeie prijs, dat kan ik van die duron 1400 niet echt zeggen :P
Link naar reactie
Spaar dan door als je een beetje slim bent. Al wil je flink overklokken moet je ook weer geld steken in goede koeling, en bij elkaar genomen is het allemaal zonde geld. Voor een Nforce 2 moederbord met een Athlon processor ben je dnek ik rond de 150 euro kwijt. Dat zou nog een keer een nuttig upgrade wezen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...