Ga naar inhoud

Hitte in pc en op pro6or


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds jort een P4 2,8 op 800 FSB en daar onder op het moederboord geplaatst een Geforce 4 TI 128 MB 4200. (PC PRIVE projectje hoor) Toen ik mijn pc voor het eerst opstarte en een temp.programma instaleerde kwam mijn pro6or temp bij opstarten al op 52 graden. Nadat ik C&C generals had geinstaleerd werd ik telkens na 5 minuten gamen eruit gedonderd en zat mijn pro6ortemp op 73 graden zag ik in de reboot in mij bios. Om het verhal niet al te lang te maken, er zijn inmiddels 2 coolers in de kast bijgeplaatst (klinkt nu als een brommer die pc van mij) maar ik zit soms nog op de 68 graden qua temp, is dit normaal??????Kast eraf of een betere cooler vragen of kan ik het zo laten?? Ik hoor het graag! :o
Link naar reactie
ff over die casefans, die heb je wél nodig.. je had alleen wat stillere moeten kopen (papst ofzo). Dan heb je tóch een goede luchtcirculatie én die fans zijn niet hoorbaar. (miss kan je ze nog ruilen dus?!). Wat voor koeler zit er nu op? Standaard intel koeler? Deze zou het prima moeten doen, zitten er toevallig allemaal kabels boven en rond de processor, probeer deze dan te verleggen (betere luchtcirculatie!). PS: pc prive, ik zou er nix extra's aan uitgeven maar gewoon mee terug gaan.. deze temperaturen zijn veeeeeeeels te hoog, laat hun het maar oplossen :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...