Ga naar inhoud

Computer Upgrade


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Een Audigy gaat me echt wat ver op dit moment, misschien later nog een keer leuk, maar van 2.0 op een creative 128 naar 5.1 icm Soundstorm ben ik al blij genoeg mee. Maar de keuze is dus tussen een Arctic Copper Silent en de Zalman CNPS 5100 Cu en evt. Spire Whisperrock III, maar met gesloten kast gaat die het denk ik niet helemaal trekken. Mijn huidige processor haalt wel de 50 graden met dit weer. (Met gesloten kast zonder casefans)
Link naar reactie
Ik vind die Papst dingen nog al duur. 25 euro en dan moet ik ze eerst nog ergens zien te vinden. Ik kijk wel wat ze bij Salland hebben. 25 dB of iets in die buurt is toch zacht genoeg? Ik kijk wel of ik een Arctic Copper Silent kan vinden en anders neem ik wel zo'n Whisperrock. CPNS 5100 Cu De Whisperrock zou zo'n 25 dB moeten voortbrengen en de CNPS Cu 20-36. Ook is de Whisperrock t/m 3200+ barton en de Zalman "over 2600+" maar ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen. De Arctic Copper Silent produceert maar 20 dB en is mijn favoriet, maar die is ook wat moeilijker te krijgen. (Als ik wil overklokken moet ik wel de 2500+ nemen. 2600+ is geen Barton. )
Link naar reactie
alle epox borden of alleen de 8rda? aangezien er een opvolger voor is; de 8RDA3 kan het zijn dat ze niet goed meer leverbaar zijn. of Salland heeft geen handel meer met de inkoper van de Epox borden.. zou dan mooi voor die Asus gaan. net zo goed, en als je de Rev. 2.0 hebt OC'ed ie ook een stuk beter als de 8RDA+. de deluxe versie heeft ook wel soundstorm, en Sata, wat niet op de 8RDA+ zit...
Link naar reactie
Maar er zitten wel SATA kabels bij. Lekker vaag dan en jammer, want die kabels zijn wel een stuk beter dan die ik nu heb. I/O Shield SATA Cable 2-port USB 2.0 / Game port bracket User's Manual UltraDMA 133 cable 2-Port 1394 Bracket FDD cable UltraDMA 133/100/66 cable 9-pin COM cable InterVideo® WinCinema (optional) (WinDVD/WinRip/WinCoder/WinProducer) software Is een IO Shield dat geval aan de achterkant van de PC waar alle mobo aansluitingen op zitten?
Link naar reactie
Ik had even over het hoofd gezien dat er ook normale kabels bij zaten. :roll: Het moederbord, processor en RAM dat in mijn huidige computer zit, wilde ik in onze 2e computer, een Compaq, zetten, maar na de kast gemeten te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat dat nooit gaat passen. Dus wil ik voor mijn upgrade een nieuwe kast aanschaffen. Mijn eisen: [u:81e13ab031]Geen[/u:81e13ab031] Chieftec, ik vind die dingen errug lelijk. Maximale prijs ongeveer 100 euro. Liefst iets van witte/lichte kleur. Ik heb al wel wat gezocht en de volgende kasten gevonden: - Enermax CS-3171 - Silver Wizard II €85,00 (Is dit incl. voeding?) - AeroCool S101 SpiderMan Design case White 360 Watt EUR 119,00 - Sweex Xenon XS Coolermaster ATC-210-VX2 vind ik ook errug mooi, maar die is veel te duur. Suggesties/opmerkingen zijn welkom.
Link naar reactie
Ik heb het volgende bij Salland besteld: Asus A7N8X Deluxe AMD 2500+ (barton) Spire Whisperrock III 2 x 256 mb Kingston (cas 3) Maxtor Diamondmax plus 9 80 gb, 7200 rpm, ata 133 Liquid Bearing Logitech Z-640 Nu de kast nog. Ik heb wat cases van Colorcase gezien die ik wel mooi vond. Vooral Deep Blue X en X Widow. Redenen om die niet te nemen? Verder ziet de Promedion Saturnus er best mooi uit. Weet toevallig iemand waar de Enermax 3071CBX-S3A is te krijgen? Hij staat niet in de pricewatch.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...