Ga naar inhoud
  • 0

Pc gebouwd met msi845pe max2

anoniem

Vraag

Onlangs heb ik een pentium IV gebouwd. Na het moederbord te hebben geinstalleerd, en mijn gforce440/64mhz ingeplugd bleek dat ik geen spanning kreeg in mijn mobo. Na dit te hebben vervangen van een agp kaart met een pci kaart wil mijn pc wel draaien. Moederbord is van MSI 845PE MAX2 (MS-6704) (v1.X) Processor is een intel 1.8ghz Voor de rest draaid ie perfect maar ik wil gebruik maken van mijn AGP slot.
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:2f0bf5ee10="chrysy"]Onlangs heb ik een pentium IV gebouwd. Na het moederbord te hebben geinstalleerd, en mijn gforce440/64mhz ingeplugd bleek dat ik geen spanning kreeg in mijn mobo. Na dit te hebben vervangen van een agp kaart met een pci kaart wil mijn pc wel draaien. Moederbord is van MSI 845PE MAX2 (MS-6704) (v1.X) Processor is een intel 1.8ghz Voor de rest draaid ie perfect maar ik wil gebruik maken van mijn AGP slot.[/quote:2f0bf5ee10] Ligt er meestal aan de voeding, wat voor voeding heb je?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...