Ga naar inhoud

Opstartdisk problemen


Aanbevolen berichten

Hallo, als ik een opstartdiskette maak onder windows XP door die diskette te formatteren en een MSDOS-opstartdisk aan te laten maken heb ik een probleem als ik met die disk mijn pc opstart. Ik krijg gewoon de A:>prompt te zien, maar als ik c: intik krijg ik de melding "invalid drive specification". Dat krijg ik te zien bij elke letter die ik intoets. waar kan dit door komen??/ bedankt rudilio
Link naar reactie
[quote:53ce95b715="BA"]En waarom niet? je kan ook van je HDD flashen, best wat voor te zeggen als je ook een flashtool gebruikt en geen Alt+F2. Die gare floppen heb ik ook nooit zo veel vertrouwen in.[/quote:53ce95b715] # Dan heb je nooit dit soort problemen. # Moet je idd wel een flashtool gebruiken. # De HDD zou kunnen crashen ;) (meer kans dat je flop crasht)
Link naar reactie
Als je de bios wilt flashen kun je ook het volgende doen: 1. start op met de win98 opstartdisk 2. doe de flop met het flash programma+image in de drive 3. kopieer de flop naar de Ramdrive 4. flash de bios vanuit de ramdrive Dan heb je geen last van je NTFS-file system, omdat de ramdrive een virtuele HDD van 2mb is en op het werkgeheugen wordt aangemaakt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...