Ga naar inhoud

Asus A7V Moederbord tot welke processor?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben in het bezit van een asus A7V Moederbord met een via apollo kt 133 chipset (Niet de a versie, maar de gewone) en heb daarop een socket a versie van de amd athlon 750 processor. Ik kan in het boekje en op de website nergens vinden tot welke processorsnelheid dit moederbord ondersteund. Weet iemand tot welke processor er op past? Ik ben verder niet zo heel handig met hardware, maar weet wel hoe ik de boel in elkaar moet zetten. Nu wilde ik graag upgraden naar een duron 1300 processor of een Xp 1800 maar weet dus niet of dit zomaar kan of dat ik dan ook meteen een ander moederbord nodig heb. Specificatie van het systeem: Asus A7V moederbord Amd athlon socket A 750mhz processor 512 mb pc 133 ram (2x 256 mb samsung) 300 watt Jnc voeding Geforce 2 gts videokaart cd-rom 48 X 20,4 gb maxtor 7200 rpm Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:b66c181d08="BA"]Hou dan alleen wel even in de gaten dat het een 200 MHz FSB CPU moet zijn, en dat hij niet standaard unlocked mag zijn. Als hij dat wel is, dan stelt het mobo hem waarschijnlijk op 12.5x in.[/quote:b66c181d08] precies, de 1300 loopt zonder problemen op het bord, de 1400 moet via de cpu gelocked zijn anders loopt ie hetzelfde als de 1300. Een 1400/133 loopt ook, alleen een stuk langzamer als waar hij voor gedacht is. (10,5 x 100)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...