Ga naar inhoud

`lees dit eens


Aanbevolen berichten

[quote:58d13f38d1="Salv"]Zo kan ik ook wel 3000 berichten halen. dit is een lichte vorm van Spam.[/quote:58d13f38d1] huh? waar slaat dat nou weer op dan??? spam? weet je wel wat dat betekend? waar maakt hij reclame voor dan? voor tweakers? misschien zijn er hier wel mensen met bijv een abit bordje en die nooit op tweakers.net komen.. dit is alleen maar behulpzaam bedoeld. jammer dat de lijst weer van I-net af is, voor hetzelfde geld staat epox er ook tussen... hopen dat je nog garantie hebt mocht het je overkomen....
Link naar reactie
ja oke. maar wat kan mij het nou schelen dat een of ander japans bedrijf een gestolen forumule heeft gekocht. Lekkende condensators, boeien zolang die van mij maar droog blijven. Tweakers.net staat de hele dag vol met dt soort berichten. Ik weet niet waarom je dit nou zó interessant vindt dat je dat moet posten.
Link naar reactie
[quote:a671f0ac61="Salv"]ja oke. maar wat kan mij het nou schelen dat een of ander japans bedrijf een gestolen forumule heeft gekocht. Lekkende condensators, boeien zolang die van mij maar droog blijven. Tweakers.net staat de hele dag vol met dt soort berichten. Ik weet niet waarom je dit nou zó interessant vindt dat je dat moet posten.[/quote:a671f0ac61] nou als er bijvoorbeeld bekend zou worden dat epox dit probleem ook heeft, dan zou ik er wel even achter aangaan... als ik de pic zie dan lijken me het wel de Volt mosfets die oa je Vcore regelen.. [img:a671f0ac61]http://www.spectrum.ieee.org/WEBONLY/resource/feb03/ncapf1.jpg[/img:a671f0ac61] zou toch sneu zijn dat de condensators doorbranden, er een te hoog voltage op je cpu komt te staan, de boel doorbrandt, en misschien de boel in de fik vliegt, met alle gevolgen van dien... nu als je een abit bordje hebt, dan zou ik contact opnemen met ze, en vragen op welke borden dit geconstateerd is...
Link naar reactie
[quote:a036ffe4a2="diniz"]Volgens mij gebeurd dit echt niet op grote schaal...[/quote:a036ffe4a2] nou ja, als ABIT al hun condensators gevuld heeft met dit spul, dan gaat het denk ik wel om een grote hoeveelheid borden.. maar zoals ik al zei, dit zijn volgens mij de Voltage regulators voor de Vcore en northbridge , en die kunnnen alleen gaan lekken als ze extreem warm worden, dus als je gaat overclocken.. denk persoonlijk dat als je een abit hebt, en je hebt de boel wat overgeclocked, dat je dan eerder bij de kanshebbers thuis hoort....
Link naar reactie
[quote:af2a993bda="Salv"]Zo kan ik ook wel 3000 berichten halen. dit is een lichte vorm van Spam.[/quote:af2a993bda] Ben jij de nieuwe mod, die beslist wat wel en wat niet gepost mag worden? Vind zijn post op zijn minst interessant om te lezen.... Ook al heb jij er niets aan, misschien dat anderen er wel iets aan hebben?
Link naar reactie
Ondanks het feit dat micky.g gelijk heeft lijkt het me niet verstandig hier een flame-war cq discussie topic van te maken. Bij deze verzoek ik Salv dan ook om netjes via een PB te reageren. Ik vind het een goeie zaak dat dit probleem een keer word besproken, ik kan me echter herinneren dat er al eens eerder een Topic over is geweest. [update]Ik heb de topic gevonden waar ik het net over had: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=74918&highlight=condensator]Lees dit ook maar eens[/url] [/update]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...