Ga naar inhoud

Als mobo processor niet ondersteunt...


Aanbevolen berichten

Het is een MSI K7T KT133 pro (ms 6330). Ik heb em er al even in gehad, bij processor initializing kapt ie ermee. Wat Marcel zegt is wel interessant, als dat namelijk ook geldt voor mijn model dan weet ik iederegeval dat het aan mijn processor ligt... (//cHiLlaH ik had ook niet verwacht dat Windows zou zeggen dat mijn processor niet werkt :lol: :lol: :lol: :wink: )
Link naar reactie
Jah, wilde eerst bij mijn ouwe systeempje blijven (athlon 700), toen wilde ik alleen videokaart kopen, die had ik gekocht. Die paste perfect bij mijn systeem. Maar toen begon mijn pc raar te doen na een tijdje. Heb ik toch maar nieuw systeem gekocht. Heb nu een beetje spijt van die videokaart :cry: . Ik denk dat ik binnenkort maar een baantje zoek en voor een leukere videokaart ga sparen. (ik kan het nu ook wel betalen maar dan gaan mijn ouders klagen :P ). Ik zag op futuremark dat er genoeg lui met mijn systeem of lager de 7000 makkelijk haalden. Iemand nog iedeen naast overklokken, daarmee wil ik nog ff wachten met een processor van E230 :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
Heb je gelijk in Marcel, al denk ik niet dat ik een Geforce FX wil. Wat ik erover heb gelezen... op hoge resoluties presteert Radeon 9700 pro weer beter dacht ik. En de GF FX die wordt denk ik pas echt goedkoper als er een nieuwere van Nvidia is denk ik. Tegen de zomer maar eens kijken voor een videokaartje, tegen die tijd kan ik tenminste ook wat vakantiewerken. Dan maar zien wat goed voor de portomonee is :lol: btw ik heb spijt dat ik die videokaart toen heb gekocht (stond er beetje vreemd in mijn vorige post). Dit systeem ben ik iig uiterst tevreden mee :lol: .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...