Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Ga eerst eens zelf een beetje rondkijken zou ik zeggen. En let daarbij natuurlijk vooral op je budget. Heb je niet overdreven veel te besteden ga voor een Athlon XP. Daarentegen meer geld, koop een dikke P4 met 3gHz :D Je kent de site www.tweakers.net? Ik zou zeggen, kijk hier eens rond http://www.tweakers.net/reviews/347
Link naar reactie
[quote:a4c8fb54a8="ruco"]ik wil een nieuwe pc kopen en zelf bouwen maar ik bouw voor de eerste keer en zou graag tips willen. Ik wil er ook een raampje in bouwen en overclocken etc.[/quote:a4c8fb54a8] www.eynstein.nl Kijk in de FAQ en bij Hoe bouw ik een PC? Een hele goede uitleg met foto's erbij. Welke onderdelen je moet gebruiken hangt af van de volgende dingen: # budget? # wat wil je met de PC doen? # moet ie erg stil zijn? # wil je nog kunnen upgraden? Op het moment is AMD Athlon XP veruit de beste qua prijs/kwaliteit. Wat betreft moederbord merken ben ik erg gecharmeerd van Epox en Asus. En de beste AMD chipset op het moment is de Nforce 2 van nVidia. Erg goede kasten zijn Antec en Chieftec kasten, waar gelijk een goede voeding bij zit. Neem iig merk componenten. En geef een wat betere uitleg van bovenstaande # punten. Dan kunnen we je verder helpen een goede PC samen te stellen en nog tips geven voor het bouwen. Op www.tweakers.net/pricewatch kun je spieken voor shops en prijzen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...