Ga naar inhoud

Harddisk probleem?!?!


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een harddisk van 80GB (western digital, 8 Mb cache) op een moederbord MSI KT4, 256 mBDDR-333, ati radeon 9000 met 128MB, realtek netwerkkaartje en XP2000+ van Athlon. Op het moment dat ik eeen groot bestand van of naar de harddisk wil verplaatsen stopt mijn pc ermee en start opnieuw op tijdens dat verplaatsen. Dit gebeurt zowel bij het verplaatsen of kopieren van een groot bestand via het netwerk als ook bij de CDromspeler en Cdbrander. Mijn harde schijf kent 3 partities (20Gb, 20Gb en 40Gb) en ik draai XP. kan iemand mij helpen? Thanxx rudilio
Link naar reactie
Mijn voeding is gewoon 300 Watt, dus zou voldoende moeten zijn, ik heb overigens mijn monitor niet op dezelfde voeding zitten. Bovendien heb ik soms dat ie niet opstart. De tweede of derde keer dan wel, ik hoef niets te doen, tijdens de opstartprocedure begint ie gewoon opnieuw. Bij het afsluiten hangt ie ook vaak (gaat niet uit zichzelf uit, ongeveer de helft van de keren, dat ik dat doe.) Ik heb al twee keer een verse install van XP gedaan. Thanx Rudilio
Link naar reactie
[quote:08d246190c="Rudilio"]Mijn voeding is gewoon 300 Watt, dus zou voldoende moeten zijn, ik heb overigens mijn monitor niet op dezelfde voeding zitten. Bovendien heb ik soms dat ie niet opstart. De tweede of derde keer dan wel, ik hoef niets te doen, tijdens de opstartprocedure begint ie gewoon opnieuw. Bij het afsluiten hangt ie ook vaak (gaat niet uit zichzelf uit, ongeveer de helft van de keren, dat ik dat doe.) Ik heb al twee keer een verse install van XP gedaan. Thanx Rudilio[/quote:08d246190c] Zet nou eerst dat automatisch opstarten van windows uit Dan kan je tenminste zien waardoor de fout veroorzaakt wordt, je krijgt dan een "prachtig" blauw scherm + foutmelding :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...