Ga naar inhoud
  • 0

Case warmer dan CPU?

anoniem

Vraag

Mijn Epox kwam met mijn 2400+ en alpha koelblok op ongeveer deze temps uit: case = stabiel 28C cpu = rond de 40C Met deze ABit KD7 (met verder precies dezelfde config, alleen nu een Q-Tex dual-fan PSU) kwam ik gister uit op: case = schommelend rond de 32C cpu = 28 - 30C En na een hele nacht (uurtje of 9) full stressed zit ik op: case = schommelend rond de 35C! cpu = 30 - 31C En dat terwijl mijn kast al die tijd helemaal open staat! Kloppen deze resultaten wel? Hoe kan dat de case temp hoger is, en nog meer stijgt dan de CPU temp? De sensors zijn niet om gewisseld nee :P Sandra en BIOS zeggen het ook zo om. Hoe kan dit? :o Casetemp van 35C met 3 casefans, de kast helemaal open, en een Q-Tec 450W dual fan PSU lijkt me toch niet echt logisch?
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
Ik loop voor Wegener. Niet echt een bedrijf dat op tijd betaald, en vooral wat goed betaald in de zin van op tijd. Maar uiteindelijk krijg je je geld. het is best wel irritant, elke dag kranten lopen maar het loont wel en de mensen zijn meestal best wel dankbaar. Vooral wanneer je op tijd loopt en niks kapot maakt. Wegener is van meerdere kranten. Ik doe UN
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...